15 Mart 2016 Salı

Beter Böcek 2 - Beetlejuice 2 Türkçe Dublaj Altyazılı Full HD Film İzle



Türkçe Dublaj Full HD 1080p İzle



Türkçe Dublaj İzle HD 720p




Türkçe Altyazılı İzle HD 720p

Part 1




Part 2






Filmin Konusu : Tim Burton Filmlerinde o kasvetli ve gotik hava yokmu hastasıyım . Bu filmi ilk ne zaman veya kaç defa izledim bilmiyorum ama her izlediğimde aynı keyfi alıyorum . Yapım yılına göre fazlasıyla iyi. Fantastik - komedi türünün en iyisi kuşkusuz . Bu filme bir remake yapılsın ve johnny depp 'Beetle Juice' karakterini oynasın tam ona göre bir karakter tadından yenmez. Tim Burton her filminde çok farklı bir hava yaratıyor ama bu filmin yeri gerçekten çok farklı. İnsanı eğlendirip mutlu eden bir film ve Winona Ryder her zaman olduğu gibi burada da kendine hayran bırakıyor. Hiç unutulmayacak bir film. Tek kelimeyle mükemmel bir film. Tim Burton hayranıyım zaten. Winona Ryder da olunca tadından geçilmiyor. Küçükken izlediğimi hatırlıyorum hayal meyal. Tekrar izleyeyim dedim, izlemeyen kalmasın cidden günümü renklendirdi. Tek kelimeyle müthiş, eğlenceli, 7-8 kere izlememe rağmen asla bıkmadığım filmlerden biri. beter böcek burada kötü olan karekter ama onu sevmemek eldemi? hatta johny deep'in dahi bu karekterden ekilenerek kaptan jack karekterini oluşturmuş.. başından itibaren soluksuz izlenebilecek harika bir yapım.. yerinede başka yapılmadı zaten. kısacası burda gördüğüme çok mutlu oldum beter böceği :)

Keyifli seyirler diler filmidi.blogspot.com


Film Hakkında Bilgiler

Filmin Türü : Fantastik, Komedi
Filmin Yapımı : ABD
Filmin Süresi : -
Filmin Senaristi : Seth Grahame-Smith, David Katzenberg
Filmin Yönetmeni : Tim Burton
Filmin IMDB Puanı :
Filmin Vizyon Tarihi :
Filmin Başrol Oyuncuları : Michael Keaton, Winona Ryder
Filmin Orjinal (Diğer) Adı : Beter Böcek 2, Beetlejuice 2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder