15 Mart 2016 Salı

Ben Hur (2016) Türkçe Dublaj Altyazılı Full HD Film İzle


Türkçe Dublaj İzle HD 720p




Türkçe Dublaj İzle 720p HD






Filmin Konusu : Ben Hur filmi, Kudüs'te yaşayan soylu Yahudi ailelerinden ileri gelenlerden olan Ben Hur isimli adamın Roma İmparatorluğu'nun bir komutanı olan aynı zamanda en yakın arkadaşı ve üvey kardeşi Messala'nın kendisine ihanet ederek arkadan bıçaklaması ile hayatının 5 yılını Roma İmparatorluğu'nun zindanlarında zincire vurularak geçirir. Zindanda Ben Hur'u hayata bağlayan en önemli etken intikam duygusu idi. Ben Hur, kendisine ihanet eden Messala'dan intikamını almak için yola koyulurken intikamını herkesin gözünde yaparak tekrardan suçlu durumuna düşmemek için Messala'yı at arabası yarışında ölümüne yarış teklifi ile gider. Messala, Ben Hur'un teklifini kabul eder. Ben Hur'unn karşısına çıkan gizemli bir adamın sayesinde düelloya mükemmel bir şekilde hazırlanan Ben Hur'un intikam soğuk yenen bir yemektir sözünün haklılığına dem vurmuştur.

Keyifli seyirler diler filmozu.com


Film Hakkında Bilgiler

Filmin Türü : Dram, Macera, Tarih
Filmin Yapımı : 2016 - ABD
Filmin Süresi : -
Filmin Senaristi : John Ridley, Keith R. Clarke, Lew Wallace
Filmin Yönetmeni : Timur Bekmambetov
Filmin IMDB Puanı :
Filmin Vizyon Tarihi : 19 Ağustos 2016, 23 Eylül 2016 Türkiye
Filmin Başrol Oyuncuları : Ayelet Zurer, Toby Kebbell, Morgan Freeman, Jack Huston, Haluk Bilginer
Filmin Orjinal (Diğer) Adı : Ben Hur, Ben-Hur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder